Barnvakt

Hej på er! Idag ska jag vara barnvakt åt min kusin hela dagen. Jag är på väg för att hämta henne nu så ska vi ta deras bil och åka och hämta mamma och sen bege oss till plantagen. Vi ska nämligen köpa saker för att så massa örter och grönsaker :) vi gjorde det förra året med och det är verkligen super bra! Kunna gå ut på balkongen och hämta en knippa dill eller tex sallad. Billigt och bra.

Sen ska jag och Julia åka till hennes konståkningsträning som håller på från 16-19! Hon satsar hårt på de:)

Ha en fin dag i det soliga vädret!
Dagens jag :

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-1/2723927/images/2012/pic_198668532.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

K a t e g o r i e r
Allmänt
Säljes

2 0 1 1
Maj
Juni
Juli
Augusti