Nya tag

Hej på er!

Vet att det var ett tag sen sist. Men nu bloggar jag! Haha. Elin har tjatat som faan. ;)

Morgonen idag började med att jag vaknade kl halv 9 och satt mig direkt vid datorn. Idag släpptes nämligen de allra sista biljetterna till Summerburst. Och nu har vi äntligen(!) 2 biljetter var. 1 till fredag och 1 till lördagen. Läääängtar!

Idag har jag påbörjat en sorts diet. Orkar inte lägga massa pengar på att vara medlem på itrim så jag kör istället på min egna hand och köper deras shakes! Ska hålla på i 8 veckor fram till midsommar. Ska bli spännande. Är påväg till gymmet nu iallafall. Sen efter det ska jag träffa finaste Patricia och lilla Novalie. Mysigt.

Ska försöka bli bättre på att blogga, promise. Superkul att det e så många som fortfarande kikar in varje dag :)

Dagens frukost ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

K a t e g o r i e r
Allmänt
Säljes

2 0 1 1
Maj
Juni
Juli
Augusti