Tredje dagen

Godmorgon på er :) idag är tredje dagen utan mat. Det känns mindre jobbigt men samtidigt jobbigare. Det är bara att fortsätta!

Känner att jag inte har någon energi idag, men det är bara att pressa sig själv! Jag ska klara det!

Nu är jag iallafall på väg in till stan, affären Bik Bok har 50 % på hela deras sortiment! Så Elin vart galen och bad mig åka dit. Haha ;)

Efter det blir det jobb på förskolan till 15 och sen barnflicka till ikväll. Och efter det möts jag och Elin upp på gymmet! Så det blir en super lång dag! Men det gillar vi :)

Nu ska jag svepa min super äckliga shake här, Fyfan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

K a t e g o r i e r
Allmänt
Säljes

2 0 1 1
Maj
Juni
Juli
Augusti