Back on track

Nu är det så här att jag tänkte göra ett nytt försök på bloggen. Har faktiskt saknat bloggen och er läsare väldigt mycket. Jag har väl haft något sorts uppehåll på några månader, men nu blir det ändring på det!

Knåpade ihop en ny header förut lite snabbt, och blev ganska nöjd faktiskt. :) Sen så är det ju så att mina "månadskategorier" har slutat funka och det stör mig väldigt mycket. Så tänkte höra om någon vänlig själ där ute vet hur man gör?

Ja, vad har vi missat nu då under dessa månader utan varandra? En hel del kan jag tänka mig.
Var på älskade lilla Novalies dop för några helger sedan och det var en helt underbar dag med mycket kärlek! 
Helgen efter det var jag och Elin på Summerburst såklart! Så jäkla grymma dagar vi hade. Speciellt på lördagen då vi hade en hejdundrandes utgång efter ;) haha! 
 Vi har firat midsommar, som jag gjorde i min sommarstuga med bästa Hanna. Hade det riktigt kul hela helgen om man bortser från en sak.
Sen på söndagen skjutsade mormor mig och Hanna till pappa, där jag är nu i skrivande stund. Igår var jag, Hanna och Johanna ute och dansade. En riktig lyckad kväll :)

Idag åt jag och Hanna lite lunch på stan innan hon åkte hem och jag tog en runda i butikerna. Köpte ett par shorts och en klänning. Båda ska med i resväskan om exakt 7 dagar. För på torsdag nästa vecka bär det av mot Gotland. Som jag längtat :)

Men nu ska jag ta och fortsätta packa min lilla (läs stora) resväska för imorgon bär det av hemåt Stockholm igen. Åker redan vid 7,45 så blir en tidig kväll. Fredagskvällen kommer spenderas med blandannat Patricia på söder och kanske en utgång på det! :)

Hoppas att ni som har tittat in här under både min bloggperiod och min bloggpaus kommer tillbaka och stannar!
Utan er ingen blogg.




Älskade barn



Summerburst















Kommentarer
Postat av: ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥

den är så fin den bilden på dig å bebis =)

Svar: Åh tack så jätte mycket :)
aerd.blogg.se

2012-07-12 @ 22:02:21
URL: http://melissasprinsar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

K a t e g o r i e r
Allmänt
Säljes

2 0 1 1
Maj
Juni
Juli
Augusti